2011. június 21., kedd

Egy tálca Gösser, ingyen

Egy igazán különleges és a hazai piacon egyedülálló alkalmazás ütötte fel a fejét a Facebook-on. A Friendly Advertising megcsinálta az ország első ingyenes futárszolgálatát a közösségi oldalra. A Gösser számára készített applikáció 3 héten keresztül oltja majd a budapestiek szomját a sörmárka legújabb termékével. Egyetlen "hiába", hogy ez a NaturZitrone 0,0%, tehát egy alkoholmentes citromos sör.


Ez volt a fő insight, mikor az ügynökség kitalálta a stratégiát, mellyel immáron nem csak virtuálisan, de igazából is küldhetünk egy frissítőt ismerőseinknek vagy magunknak. A kreatív sampling biciklis futárok segítségével történik, akik minden hétköznap délelőtt 9-től 11-ig veszik fel a rendeléseket, majd szállítják ki a Frissítőket a Facebook-felhasználóknak.

A usereknek eddig nagyon tetszik a dolog, hiszen a kampány első 2 napja alatt több mint 2000-en like-olták a Gösser oldalát. A bevállalós rendelőkről a futárok fényképet is készítenek, melyek a nap végén felkerülnek az oldalra, ezáltal is segítve a kampány virális terjedését. Most lenne jó egy kész Malátabarát póló:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése