2013. április 10., szerda

Heinekenben úszott a Madách tér

Ízlések és pofonok, de mi malátabarátok többségében nem szeretjük a nemzetközi láger ízét, ugyanakkor elvitathatatlan tény, hogy ha nem lenne Heineken vagy a mögötte dolgozó holland menedzsment, akkor lehet ma hideg sör helyett édes nyálakat kortyolgatnának férfiak esténként. Ez persze egy erős feltételezés, hiszen sör ilyen-olyan formában cirka ötezer éve van, de nem feledhetjük el azt az élményt, amelyet a most 140 éves sör amszterdami üzemének felkeresése jelentett. 



Tehát visszapörgetve az idő kerekét emlékezzünk meg egy márciusi estére, mely inkább a tél jegyében volt leírható  viszont ennek ellenére is tömeg ámulta a Madách téren a Heineken fényfestő show-ját. A hét óra hosszú (19:00-02:00) tér-shownak már az indulására is több százan mentek el, de az érdeklődők hajnalig élvezhették a külön erre az alkalomra készített animációt. A filmet nagyteljesítményű projektorral varázsolták a boltíves irodaház homlokzatára, így 32 x 30 méteres méretben tárult fel a Heineken univerzuma a budapesti
érdeklődők előtt.

A sörmárka idén tartogat még az új üveg és a némi fényezés mellett meglepetést a sörfogyasztók számára, hiszen a 140. ünnepi év nagy része még előttünk áll. Egy évig csapoltuk, még egy évig szerződéses partnerünk volt, így gratulálunk mert sokak keresik, sokak szeretik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése